Fajni ‘Słonie’ – Mr. Elephants

2015/05/08 § 5件のコメント

Zu3sT6BzUważam, że jestem szczęśliwa, bo znam fajnych ludzi.

Na początku studiów w Tokio poznałam pewnego chłopaka, który też zaczął studiować polonistykę na tym samym roku co ja.

Nie pamiętam jakie odnosiłam pierwsze wrażenie na niego, ale on miał – i wciąż ma – wpływ na moje myślenie i właśnie on przedstawił mi ciekawych ludzi, bo sam jest bardzo interesującą osobą.

 

…Już przestaję opisać o tej konkretnej osobie.

Chciałabym w tym wpisie zanotować informację o jego zespole muzycznym.

Ten mój kolega zakochał się w muzyce jazz podczas studiów (z tego co pamiętam) i jako perkusista to może późno, ale zaczął grać na perkusji (drum) po 20 roku życia (czy od?).

Słuchałam najpierw z grzeczności jak on grał na juwenali. Bardzo mi się spodobał ich koncert i chciałam, żeby kontynuowali grać też po studiach, myśląc w głębi serca, że choć mogą nie chcieć albo nie móc, bo każdy ma swoje ważniejsze sprawy.

 

A jednak wciąż grają.

Życie im się układa w różnych kierunkach – studia w zagranicy, ślub, przeprowadzka z Tokio, praca…

Oni sami pokazują, że największe (może jedno z największych) hobby i miłość do tego ich łączą.

Bardzo często chyba się nie widują, ale spotykają się w studiu muzycznym, a nie na piwie.

141019_MrElephants_102

Koncertują od czasu do czasu i mają swoich fanów, często to są znajomi znajomych, ale uważam, że to bardzo fajny sposób na rozszerzenie koła znajomości 🙂

Wydali 2 płyty, na których jest czuć “ludzie z krwią”.

Będąc w Polsce nie mogę przychodzić na ich koncerty, ale wierzę w to, że muzyka nie zna granic, przedstawiłabym Wam ten zespół o nazwie “Mr. Elephants”. Fajni ludzie, fajna muzyka.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba i Słonie będą mieli polskich fanów 🙂

strona oficjalna: http://mr-elephants.com/#_=_

YouTube: https://www.youtube.com/user/MrElephants2010

facebook: https://www.facebook.com/Mr.Elephants?_rdr

(Słonie są otwarci na Wasze opinie i na propozycje 😀 )

タグ: ,

§Fajni ‘Słonie’ – Mr. Elephants」への5件のフィードバック

  • frydzia より:

    Jak dla mnie – grają fajnie, więc lajkuję, subskrybuję i od dziś śledzę ich poczynania 🙂
    Odnośnie Twojego pytania, czy powinno być “po 20 roku życia”, czy “od 20 roku życia” – oba zwroty są poprawne i pasują do Twojego tekstu, choć mają malutką różnicę w znaczeniu.

    • ayasugi より:

      Słonie się na pewno ucieszą! Dziękuję za miły komentarz.
      Co do “po 20 roku życia” czy “od”, to miałam wątpliwość kiedy ten kolega zaczął grać na perkusji – czy już skończył miał ponad 20 lat czy 20 🙂

  • Nana Arima より:

    Podoba mi się wokal i perkusja. ^^ A historia zespołu trochę przypomina perypetie kapeli mojego narzeczonego, który jest basistą. Mimo że każdy ma swoje życie i sprawy, to członkowie spotykają się co tydzień na próbie, bo kochają granie, muzyka to ich pasja. Pozdrawiam.

    • ayasugi より:

      Dziękuję za komentarz 🙂
      Też bardzo lubię ten piękny głos wokalistyki.
      Ludzie, którzy mają hobby i robią to z entuzjazmem są piękni – nie mówią o innym źle ani nie narzekają na życie, bo sami są szczęśliwi. Dużo od nich się uczę.

  • Fredek より:

    Mój komentarz trochę z innej beczki. ostatnio ukazało się tłumaczenie “Pochwały mroku” Jun’ichiro Tanizakiego i “Współczesnej cywilizacji japońskiej” Natsume Sosekiego. Wystarczy wpisać w google “Pochwała mroku”. Warto przeczytać, bo to w końcu dwaj autorzy rywalizujący o miano najwybitniejszych pisarzy japońskich.

Dodaj komentarz (śmiało!:))

これは何 ?

Japonia na bakier で「Fajni ‘Słonie’ – Mr. Elephants」を表示中です。

メタ情報

