Stamtąd, przez okno – wystawa fotograficzna

2014/11/08 § コメントする

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chciałabym poinformować tu o swojej wystawie fotograficznej, która się odbędzie od 17 listopada 2014 r. do pierwszego tygodnia stycznia.

To moja pierwsza wystawa w Polsce – długo o tym marzyłam.

Ona jest pod tytułem “あちら側から、窓ごしに/ Stamtąd, przez okno”.

Jeśli chodzi o zdjęcia to jestem amatorką i wiadomo, że u moich prac nie ma profesjonalnej techniki ani nie posiadam ultra aparatu, ale to jest próbą przekazania innym osobom mojego dość skomplikowanego uczucia, tak naprawdę to miłość do Polski i do swojego kraju czyli Japonia.

 

ulotka

 

Na ulotce jest podana zła data – po akceptacji do druku zmieniło się termin. Powtarzam, że wystawa będzie dostępna od poniedziałku 17.11.2014. w mojej ulubionej warszawskiej kawiarni Kubek w Kubek (ul. Grażyny 16, Warszawa / Mokotów). Bardzo się cieszę i nie mogę jeszcze uwierzyć w to, że u nich mogłabym mieć swoją wystawę!!

 

Serdecznie zapraszam również na wernisaż, przy którym bardzo się denerwuję, odbywający się we wtorek 18 listopada. Godzina jeszcze do potwierdzenia, ale myślę, że ok. 19.00. To wyjątkowa okazja, żeby się spotkać i porozmawiać ze mną (oczywiście jeśli ktoś ma taką ochotę!), a nie na komentarzu. Czekam tam na Wasze komentarze na ten blog zarówno na wystawę. Ale przede wszystkim byłoby to dla mnie wspaniale, jeśli wpadacie tam zza tego bloga! 🙂

 

Jeżeli udało mi się kogoś z Was zainteresować tym wydarzeniem, zapraszam również na stronę fb-ową tej wystawy.

Stamtąd, przez okno / facebook

Strona jest publiczna, każdy można ją zaglądać nawet nie posiadając konta na facebooku.

 

Zachęcam interesowanych i mam nadzieję, że do zobaczenia w Kubku!

Dodaj komentarz (śmiało!:))

これは何 ?

Japonia na bakier で「Stamtąd, przez okno – wystawa fotograficzna」を表示中です。

メタ情報

