Ikuko Harada

2011/11/29 § 6件のコメント

Ostatnio byłam na koncercie piosenkarki Ikuko Harada.
Od 4 lat jestem jej wielką fanką.
Bardzo charakterystychnie śpiewa i jej głos mnie tak relaksuje.

Ikuko Harada, jako solo

a jako clammbon(band, do którego należy) na przykład,

ten filmik jest bardzo śmieszny…koniecznie zobaczcie,
Wszyscy bez wątpliwości będą rozumieli dlaczego tak mówię:D

Również pisze słowa. Co ciekawe, to ona pisze głównie na hiraganie.
To daje nam wrażenie miękkie, kobiece i w dobrym znaczeniu dziecinne.
Na pewno celowo tak pisze.

Częściowo przetłumaczę co ona śpiewa.
(z pierwszego fragumentu filmika)
目をとじれば きこえてくる
海と山と ちいさなふるさと
ごめんね まだ帰れないや
旅を続けなくちゃ

Kiedy zamykam ocze to słyszę
Morze, góry i moje rodzinne miasteczko
Przykro mi, ale jeszcze nie mogę wrócić
Zależy mi na dalszej podróży

Tym razem tyle.
Ja teraz jestem przeziębiona – uważajcie na siebie i trzymajcie się ciepło!

§Ikuko Harada」への6件のフィードバック

  • Baydo より:

    O. Nie wiedziałem, że masz bloga. Ile to facebook może powiedzieć.

    Jak tylko odkryję w jaki sposób to dodam do RSSa ^^

  • Gosia より:

    Aa, podoba mi się:) a w drugim filmiku ciekawy pomysł na teledysk. Nie znam zbyt dużo japońskich zespołów, więc fajnie, że o niej napisałaś 😉

    お大事に!

    Pozdrowienia z Torunia:D

    • ayasugi より:

      Gosiu, bardzo się cieszę, że Ci się spodobało:) Mam sporo zespołów do przedstawienia, więc mam nadzieję, że będzie ciekawy blog dla Ciebie.

      ありがとう, jeszcze mnie zostało fatalny katar, ale to już nic.

      Tęsknię za Wami oraz Toruniem, pozdrawiam z Tokio.

  • […] spaliła po mojej wizycie, ale w której się odbywał koncert mojego ulubionego zespołu clammbon. Tam można spróbować świeże sake z beczki i pamiętam, że takie sake to po prostu jak z […]

  • gazo より:

    Hey there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Thanks!

Dodaj komentarz (śmiało!:))

これは何 ?

Japonia na bakier で「Ikuko Harada」を表示中です。

メタ情報

