obóz po prawo jazdy

2011/10/25 § コメントする

Nie wiem kto czyta ten blog, ale bardzo Was i mnie przepraszam, że

tak długo nie pisałam. 


Teraz jestem w Niigacie. Niigata to jedna z japońskich prefektur.
Ona leży na średnio-północy Japonii. Zimą pada śnieg bardzo ciężko,
a jest znana jako fabryka ryżu. Rzeczywiście w hotelu czy w akademiku
codziennie jem ryż PRZEPYSZNY!!!


A dziś bardziej chcę opisać o systemie tego obozu, na którym jestem.
Szkoła jazdy(nie każda, ale często poza wielkimi miastami) ma akademik, 
w którymuczniowie tam nocują i intensywnie ćwiczą jeździć samochodem.
Generalnie taki obóz trwa 2 tygodnie lub więcej, to zależy od wynika egzaminu czy testu.
I po tam obozie będziemy zatrzymywali prawo jazdy.


Myślę, że to bardzo dobry pomysł, ponieważ właśnie intensywnie można ćwiczyć i uczyć się,
oraz możemy się poznać nowych znajomych na obozie.


Oczywiście, że można chodzić na szkoły normalnie i reguralnie z domu:)
Wydaje mi się, że chodzenie kosztuje więcej, jestem ciekawa dlaczego,
bo koszt tego obozu – za zajęcia, akademik, posiłki(3 razy dziennie) i bilet Shinkansena z powrotem.
Cudownie, prawda?:))
タグ: ,

Dodaj komentarz (śmiało!:))

これは何 ?

Japonia na bakier で「obóz po prawo jazdy」を表示中です。

メタ情報

