Cała na przód! (2)

2011/10/25 § 2件のコメント

Dzień dobry, mam na imię Aya.

Już od kilku miesięcy piszę bloga, ale myślałam, że tu przez WordPress by było wygodniej, więc kontynuję pisać tu, a posty, które wcześniej pisałam to powoli będę przepisywała tu.

Może trochę przedstawiam się – jestem Japonką mieszkającą w Sapporo. Jakoś mam kontakt z językiem polskim i mimo trudności bardzo lubię ten język, więc ten blog chciałabym pisać po polsku. Z góry przepraszam za błędy.

O czym bym chciała pisać? – chciałabym pisać o moim kraju czyli Japonia, o różnicach kulturowych między nami, o języku japońskim itp., w ogóle sama nie wiem konkretnie o czym będę pisała. No cóż, czyli… o tym, co przychodzi mi do głowy.

Zawsze jestem otwarta na Wasze komentarze.

Jestem na Twitterze; @ayasugi0220

Lub na Facebooku; 🙂

Tylko jedną rzecz powiem na początku – bardzo się cieszę, jeśli z jakiegoś powodu albo być może przez ten blog zainteresujecie się Japonią, jednak nie piszę to zawodowo, a nie jestem specjalistą od języka, więc nie potrafię uczyć kogoś japońskiego. Tak więc bardzo proszę, żebyście nie poprosili mnie uczyć japońskiego.

To do następnego postu, mam nadzieję, że w ogóle moje tematy Wam się spodobają:)

 

 

 

 

 

 

 

§Cała na przód! (2)」への2件のフィードバック

  • damian より:

    Witaj, Aya! 🙂
    Świetny pomysł z pisaniem bloga po polsku! Szkoda, że wcześniej nic nie powiedziałaś:) Na pewno będę tu często zaglądał. Pozdrawiam!

    • ayasugi より:

      Hej Damian! 🙂
      Cieszę się, że będziesz czytał ten blog i uważasz, że to dobry pomysł.
      Mam nadzieję, że będziesz rozumiał o co chodzi w postach z moim biednym językiem. Ale nie chcę zapomnieć polskiego!
      Kłaniam się!

Dodaj komentarz (śmiało!:))

これは何 ?

Japonia na bakier で「Cała na przód! (2)」を表示中です。

メタ情報

